21 mars 2008

Kan det bli bättre?!

Systermys och tillnyktrad sambo

Lilla M som i Mica... Jag ljuger inte!! Bara säger den hårda brutala sanningen *ler*

Idag kom storasyrran och hennes familj ner. Jättekul! Det va länge sen vi sågs. :-) Har verkligen saknat dom alla. Så jag har tillbringat heeela eftermiddagen och kvällen hos syrran där de bor, och härjat med barn och tjötat skit med två systrar. Mysigt! Och PR har varit i sitt esse, och sparkat på den som velat känna. Fick en hel skötväska full med jättefina kläder till PR. Jättefina och superfräscha. Storasyster hade hittat de på en sån där klädbytardag som hon va på nyligen, och då passade hon på att fynda lite till sin lillasyster. :-) Tack så jättemycket! Jag blev jätteglad och det kommer bli superfint på vårat lilla troll. Bilder på detta kanske kommer, just nu är alltihopa på väg ner i tvätt.

Sambon min har nyktrat till nu - by the way- och är lite mer människa nu än vad han va tidigare idag. Skönt det. Dock så luktar han fortfarande (som väl nästan är obligatoriskt efter en utekväll med grabbsen...) gammal spritfabrik. :-P Så nu är det en mindre som ligger och gnäller och gnyr.
Dock så har vi katten kvar.. Doris springer runt här och gnyr som bara den. Vet inte vad hon vill, men jag har mina misstankar... Hon vill säkert tala om för sina tröga slavar till husse & matte att hon vill gå ner i källaren och ligga i "sin" soffa.. Dvs S-mannens gamla skinnsoffa som står där nere *urk* Men ingen av oss orkar gå dit å öppna dörren. Tror jag. Jag vet inte riktigt. Lathet är det iaf med största sannolikhet.

Neehepp! Nu är klockan hög tid för sängen. Måste bara ta lite tvätt först.
Sov gott så hörs vi säkert imorron.
PUSS!

Inga kommentarer: