10 mars 2008

Tösen har kommit

Och Ida bara slöar

Det bidde inga popcorn igår.. Usch vad Wallander är läskigt! Sa till S-man att han inte fick somna för tidigt, för det tar oftast lite längre tid för mig att somna, och jag ville inte ligga vaken själv och fundera. Men jag lyckades somna ganska snabbt, och inte hann jag tänka på Wallander heller :-)

Idag har jag bara slöat. Gått i pyjamas halva da´n. Fyllt i lite papper som skulle in till FK och Afa. har fått HP beviljad nu, känns skönt. Då väntar jag bara på att sjukskrivningen ska godkännas också. Sen va jag hos syrran en sväng. Tjötade skräp, käkade kvällsmat och tittade på Bolibompa :-)

Just det... Inatt, 01:04 pep det i mobilen. Mina (våra) älskade vänner M & L hade då fått en liten flicka!!! STORT GRATTIS!!!! Som vi har väntat. Äntligen är hon här, lilla H!! Hoppas verkligen att allt gick bra, och att alla mår bra. Men snart får man säkert höra mera. *ler* Har börjat med en liten överraskning nu på kvällen... Får se vad det kan bli sen när jag är klar. :-)

Nu sparkas det nåt vansinnigt i min mage, det känns som PR ska komma ut vilken sekund som helst. Så jag orkar inte sitta här längre. Dessutom är det dags att lägga sig. Syrran ska väcka mig imorron. Inte jag så vad vid *haha*

Sov gott mina älskade godingar. Puss & Kram

Inga kommentarer: