04 mars 2008

Tipptripp & Puh på väggen

Lite av varje idag helt enkelt :)


Det är konstigt, men jag kan inte klaga på att jag sover dåligt :) Har de senaste nätterna sovit förvånansvärt bra. Vilket är väldigt skönt, även om jag (tragiskt nog) hade börjat bli van att vakna varannan timma för att vända mig eller gå upp och kissa. Imorse vaknade jag av att Persen väckte mig. Hon tyckte nog att matte skulle gå upp och släppa ut henne. Men det orkade jag inte, så hon kurade ihop sig vid fötterna och somnade om *ler*

Så småningom kom vi upp iaf, käkade lite frukost och sen åkte jag med syrran till tippen (Dagens utflykt!) Strålande solsken idag med, våren är verkligen på väg. Känns det som iaf... Kom ju iof värsta snöfallet för några timmar sen, det blev inte så mycket på backen, men det kom snö!! *morr* I trädgårdslandet har iaf flertalet blommor bestämt sig för att det är vår, och trotsar vädrets makter genom att borra sig fram genom jorden. Syrran tycker att det är dags att vi tar tag i PR`s sovrum nu. Så idag va vi inne hos färghandlar´n här i Byn och sittade lite på tapeter. Vi vill ju ha nåt ljust, och ganska könsneutralt men det är inte lätt. Det mesta är vääldigt uppdelat i jätterosa eller görblått! Men hittade litegranna som är lämpliga kandidater.

I denna katalogen hittade jag Nalle Puh


En enkel, enfärgad tapet med små ljusblå streck lite huller-om-bulller, och några trollsländor
Eller den här, i samma färgställning fast med lite söta figurer på

Fastän jag tror min sambo helst skulle se den här som bård...

Vi får se vad det blir. Vi har ju kikat en del innan, jag och S-mannen, men inte riktigt kommit till skott.. Det har ju vart så låång tid kvar *hehe* Fast nu börjar ju avståndet till BF minska rejält. Är ju i vecka 29+4 idag så.. Det drar ihop sig *ihh*

Ha det gott mina vänner, vi höres av, det lovar jag. *kram*

Inga kommentarer: