06 mars 2008

Sambomys & bebbeprat

Solen lyser, himlen är blå...

Idag har det vart vår i Byn!! :-) Fick en idé om att fika ute på gräsmattan med lite varm choklad och kanelbullar med Em, men det blåste för mycket för att det skulle vart behagligt, så vi gjorde inte det, får ta det en mer vindstilla dag. Men solen har vart generös idag, och det har varit riktigt gött där det är lä. Min trädgård håller på att vakna till liv igen.

Min älskling kom hem idag! GUUUD vad jag har saknat honom, insåg det nu när han väl va hemma igen.. Så vi har bara myst nu på kvällen. Ätit god mat. Favvisen: Lövbiff, pommes och persiljesmör! *mums* Sen kikade vi på "Antikrundan" och "Vad blir det för mat?" S-mannen har gosat lite med magen och busen därinnuti. Mysigt värre. Det roliga är ju att PR faktiskt lyssnar på vad S säger till h*n. Skönt, då kanske jag får läsa ifred ikväll *ler*

Imorgon ska vi (förmodligen) åka och titta på barnvagnar och lite annat nyttigt. Madrass, bilbarnstol, tapeter, färg osv osv... Vi behöver ju inhandla en hel del.

Känner mig ganska trött idag, sliten på nåt vis. Har haft ganska ont idag -till och från- vet inte om det är fogarna misstänker snarare att det är sammandragningar (SD) och kanske lite "växtvärk" i huden, som töjs ut. Bara att ta det lugnt, jaa jag vet. Jag gör det. Tro mig! =) PR sparkar duktigt nästan hela tiden nu, mest när jag sitter eller ligger ner, men även när jag går och står ibland. Känner buffar, sparkar och allmänt "bubbel" ganska rejält emellanåt. En riktig liten buse därinne! Men på nåt sätt så känns det ändå skönt att veta att PR lever och mår bra. Även om det gör lite väl ont ibland. =) Nu är det bara 10 veckor kvar, så snart kommer h*n!!

Må väl mina vänner, nu ska jag mysa vidare med min goding!

Puss

Inga kommentarer: