08 mars 2008

Inget party för min del

Slö-dag

Har bara setat i soffan och päst. Ätit godis. Tittat på TV. Skidtävlingar.
Har haft lite sammandragningar (SD) till och från, lite då-och-då under det senaste dygnet nu, och jag känner mig ganska orkeslös tyvärr. Hade ju egentligen gjort upp planer med Partybrudarna E & B att vi skulle gå ut ikväll. Våra favvisar Rydell & Quick spelar ju i stan ikväll, så det hade ju va döläckert att få se de uppträda. Men, jag orkar inte. Dessutom så vågar jag inte riktigt gå ut nu när jag har haft SD nu det senaste dygnet. Säkert ingen fara, men dumt att chansa. Det blir partaj en annan gång istället. Däremot så har jag den äran att vara fyllechaffis ikväll *ler*

Melodifestivalen då? =) GÖTT att inte Carola och Andreas gick vidare *HAHA* Kul att Nordman gick vidare, egentligen inte nån passade låt i de där sammanhangen men Hey, vilket låt passar egentligen? Ska bli en spännadne final iaf. Många låtar som är bra, rafflande....

Nu ska jag gå och lägga mej, orkar inte sitta upp längre, dessutom så har jag inget vettigare för mig än att sova just nu.
Natti natti & kram

Inga kommentarer: