13 mars 2008

Litet städryck och lite PR

Lite av varje helt enkelt

Fick ett litet städryck idag. Va ju inte igår man fick det sist. Det va nog när jag fyllde år tror jag. Usch va äcklig man är. Tur att man får bo i sin egen misär *haha* Har iaf bytt plats på "baren". Den hittas numera i vitrinskåpet. (så att alla vet det...) Och där baren stod har det banats plats för S-mannens nya militärhistoriska bibliotek. :-) Sen orkade jag inte så mycket mer, varken PR eller min kropp fixar när jag får såna där ryck. Så jag fick ta det lite lugnt då. Passade på att gå till syrran och käka lunch. Och när jag kom hem igen efter maten, så fyllde jag i ett papper från FK, ang sjukskrivningen, och då kände jag att det va lika bra att gå ner och posta det på en gång. Så det var bara att palta på sig jacka och mössa igen. På vägen hem kikade jag in hos frissan, där Em och syrran va. Em satt i frisörstolen och skulle bli lika snygg som Linda Bengtzing. *ler* De kom förbi här sen när Em va klar, så jag fick se slutresultatet. Och jag vill bara säga att hon blev tusen gånger snyggare än orginalet! Blivande moster fick dessutom känna PR för första gången! Kan bara säga att de va nån som blev JÄTTEGLAD! Annars hör det ju inte till vanligheten precis att PR sparkar när nån annan än jag känner på magen. Tror busungen känner på sig vems hand som ligger på magen.

Imorron ska vi till BM igen. S-mannen ska följa med, han har ju inte hört hjärtljuden än, så för hans del är det ju lite spännande. Det är det iof för mig med, för hela den här graviditeten känns ju emellanåt ganska overklig. Så då är det bra att få känna sparkar och lyssna på hjärtat, så man vet att man inte bara inbillar sig *haha*

Ha det gott mina vänner, så hörs vi. (om det nu är nån därute som läser...) PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att det finns någon som läser, i alla fall jag.
Måste erkänna att så fort som jag har startat datorn så kikar jag in här för att uppdatera mig på senaste nytt i byn! Hihi..
Trevlig helg gumman!

/M som i Mica