19 mars 2008

Nu händer det grejer...

Vi är på gång!


Idag har vi köpt gips och skruv till PR´s rum... Skulle köpa tapeter oxå men de hade inga barntapeter eller lite mindre "vardagsrumsaktiga" på vare sig Coop Bygg eller Cheapy. Så det blir nog färg på väggarna. En ljus, ljus blå på alla väggarna och en ljus pastellgrön färg nere vid golvet, som sticker upp som grässtrån. Och kanske lite moln målade på väggarna. Får se. Men ditåt lutar det nu iaf. Så nu kan min gubbe roa sig hur mycket han vill!! :-)
Medans jag går runt med magen i vädret och grejar och donar. Eller scrappar kort!! Det är min nya hobby! Love it!

Detta tjejiga kort gjorde jag till M & L när deras lilla tös tittade ut häromveckan. :-)

Som vanligt så orkar jag inte sitta här nå´ länge, det är jobbigt att sitta lite lätt framåtlutad när man har en buse i magen... :-) Så vi hörs snart igen.

Love u! Puss!

Inga kommentarer: