24 februari 2009

ANSVARSLÖST!!!

FY FAN!!!

Syrran berättade att hon hade läst en artikel härom veckan, om en hjärtsjuk pojke som dog på sjukhuset! Samma sjukhus som M opererades på!

Det gör ONT i mig när jag läser om sånt här!

http://www.gt.se/nyheter/1.1476612/skoterskan-lyssnade-inte

Vilken jävla människa till sköterska då? Vafan larmade hon inte läkaren för? Hon måste ju ha sett å fattat allvaret i det hela, att grabben inte mådde bra??? ALLVARLIGT! HUR är människan funtad??? Och vad tänkte hon när morgonpersonalen kom, och blev rädda, och AGERADE??? Fattade hon då?? Den där människan borde ju inte få jobba kvar. Om hon nu gör det. Hoppas verkligen INTE att hon gör det, och att hon hade ansvaret för Lille M nån gång. DÅ JÄVLAR!

Jag blir ALLVARLIGT UPPRÖRD nu kan jag säga, Jävla idiot!!!!!!


Fy fan vilka jävla människor det finns!!!!
Hoppas hon får ett sjujäkla straff för det där!




*Mina tankar, kramar och böner går till den drabbade familjen, jag LIDER med er!!*

Inga kommentarer: