05 februari 2009

fläckigt

fan
ja är så jävla glad!!!

lyckades få bort en fetingfläck på m´s overall nu, han kräktes upp köttfärssås innan vi skulle gå bort till syrran förut, åh fan tänkte jag....
två tvättar senare samt en rejäl omgång med yes diskmedel så är det ytte-pytte-mini-pini kvar... man ser det knappt...

så jävla gött..

sååå tråkigt med kläder me fula fläckar på..

å s-man då; "lika bra du vänjer dig, det är inte första plagget M kommer förstöra..." Höll på att strypa han! ja s-man såklart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

köttfärssås är jobbigt att äta även för vuxna... lyckas alltid att pricka in att jag har en vit tröja på mig när jag ska äta det... som man spiller på... :)

Ida sa...

joo... jag vet de Emma...
spillemma ;)

Anonym sa...

Det är nog inte sista gången det händer..Men du kan ta bort fläckar..P & K mamma