25 februari 2009

fetto!

åhh
jag är så kokt...
har verkligen legat på latsidan med mitt Wii Fit. Så nu hade jag gått upp 0.9 kg fuck

Körde ett 30-minuters pass innan frukost, sen blev det en nyttig och rejäl frulle med havregrynsgröt med honung och rivet äpple. Juice och två mackor med leverpastej samt en tomat!
Måste satsa på detta nu, mamma ska ju gifta sig i juni, och då vill jag ju inte se ut så här.. Inte annars heller iof, men ....

hehe hörde ett illvrål nyss... Lilla kråkan va lite förbannad.. för han hade lyckats saxa sig in under ena soffbordet och kom inte ut... det tog lixom stopp mot soffan. Söt han är, min lilla tålamodsfattiga unge :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt du gjort det här i bloggen nu då ! :) duktig du är !

Jag är med lite kass på att träna, är inne i en svakca .. Men har iaf bestämt prom med en vän imorgon :) Vi får stötta varandra !!

KRAM, Johanna

Anonym sa...

Träna på du så fixar du det..Hejarklacken är på din sida..Klart lille M är söt..P & K mamma