02 februari 2009

nyförvärv

lite sytt och lite shoppat...

men mest shoppat :)

Till att börja med så blev vi visst med vagn idag!! Underbart! Men det blev dock inte riktigt som vi tänkt oss.. eller som jag tänkt mig.. ;) ni får en liten hint... den är snygg! *fniss*
Varken färg eller form... nu får ni gissa vad??

ni får lite betänketid...

först vill jag visa (och få massa härligt beröm!) Sydde en köksgardin igårkväll!
Hittade ett gammat tyg jag fyndat på Ikea för ett bra tag sen.. Dags att göra rätt på tyget och fräscha upp i köket! Det gråa matchar verkligen resten av inredningen..
nu då.. nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre!

Säj
HEJ och VÄLKOMMEN HEM
till våran nya

EMMALJUNGA SCOOTER!!

Limegrön/svart -09!!

Framifrån
Med värmande fotsackfin å fräsch
Baksidan på suffletten

Från sidan
Fin va??!! Det va inte alls vad jag hade tänkt, men med S-man med i affären så VET man att det aldrig blir som man tänkt sig.. Men iof kanske ganska bra.. Den här vagnen är betydligt mindre och smalare än den tänkta BT:n. Inte lika lång som BT.. Liite billigare än BT:n. Tja, på det stora hela ska vi nog bli vääldigt nöjda med denna lilla kärran.. Valet stog faktiskt mellan denna EL och Brio´s Race.. men den här kändes mera ombonad och mer stabil.
Vi är nöjda iaf, hoppas ni tycker den är lika fin!
(inte för att det spelar nån större roll vad ni tycker, de skiter jag i!!) *skrattar*

nu ska jag va lite mera social med lillasyrran i telefonen!
Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fin vagn - verkligen ! Fast personligen gillar jag ju Brio Race mer, efterosm vi har just en sån ^^ Vi valde Brion just för att den kändes nättare än Emmaljungan, annars är det väl ingen större skillnad på dem direkt. Vi älskar Brion och jag tror nog ni kommer gilla er nya vagn med ! Jätte snyggt färgval med :)

och gardinerna va supersnygga ^^

Just det, varje gång man skrivit en kommentar och klickar på "Skicka kommentar" så står det i rött "Din begäran kunde inte berbetas. Försök igen." och så står det VARJE gång ...

kram

Anonym sa...

Snygg vagn och gardin. Färgen på vagnen passar er perfekt så den tycker jag att ni ska vara nöjda med :)
Massor av kramar syster Emma

Anonym sa...

Snygga gardiner..Vagnen är jättefin..Men han som ska sitta i den är finast..P & K Mamsen

Anonym sa...

Gardin blev supersnygg, passar så bra!

Vagnen är en Max vagn - LIMEGRÖNT, den blir fin till prinsen!

/M som i Mica