26 februari 2009

charmtroll på telia

all heder åt Telia!

Ringde först å skulle prata lite digtal-tv med dom.. vi fick ju nåt erbjudande för lite mer än ett år se att få prova digital-tv gratis under ett år. Dock va det ingen som sa att man va tvungen att säga upp det sen, det hade jag väl räknat ut själv iof men iaf, så jag ringde och undrade hur göra. Tjejen jag pratade med var väldigt trevlig och tillmötesgående, det va inga problem att säga upp och inte behövde jag betala avgiften för kommande 3 månader (uppsägningstiden) heller! Fan va bra!
Sen kikade jag lite närmare på telefonräkningen, och det är sjukt men hemtelefonen är ju svindyr! Så jag ringde igen, och hamnade hos en minst lika trevligt telefonist, som hjälpte mig att byta till ett billigare abonnemang, samt grejade så jag får räkningen varje månad istället.
JAg är i CHOCK, jag har då aldrig förr vart med om att Telia är Sååå Trevliga och tillmötesgående!!!
All cred åt Telia, för trevliga telefonister och ett underbart bemötande! Tack för hjälpen!!

Undrar just om de gått charmkurs? *ler*

Inga kommentarer: