01 februari 2009

vi får se vad det blir...

då får vi se då..

ja imorron förståss... då åker vi och köper barnvagn... Får vi se va det blir för färg då...


Omröstningen visade följande;
*Svart: 25 % (3 röster)
*Brun: 0%
*Oliv: 25 % (3 röster)
Grå: 50 & (6 röster)

Så enligt Er, mina kära bloggläsare, så ska Lille M glida runt i en grå kärra hädanefter!
Tja, vi får se va det blir... *fniss*

Morgondagen "bjuder" även på ett besök till sjukhuset i Stora Staden Skövde. Plus storhandling, ja mat då såklart ;) Inte så kul shopping men nödvändig.

Jag har lovat mig själv att inte shoppa nåt mera nu... Ska nämligen spara pengar, för runt den 20 mars åker jag och lilleplutt till stockholm... Först är det Klädbytardag hos syrran, sen den första helgen i april är det Symässa i Kista! Åhh va jag l ä n g t a r ! Så nu ska jag va rädd om mina slantar... å förresten, om de är nån därute som tänkt göra sig besväret att fira mig på födelsedagen, men inte vet vad jag ska få.. sååå jag önskar mig pengar! Så jag får lite att handla för i Stockholm.. =) Tack! *niger och ler fint*

Nu... tända i pannan.. M har officiellt somnat!

Tjöss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej hallå :)
Funderade på en sak .. när du kommer till sthlm, åker du bil då? Är det bara du och Max i så fall? Beror ju lite på när och om det skulle funka .. men funderade så smått på om jag kanske skulle åka med dig "hem" sen? så delar vi på resan ner de klart ;) För om du ska åka hem runt början av april så är det ju påsk sen och det har vi funderat på att fira där nere. Bara jag som åker lite tidigare än gubben min eftersom han jobbar .. Du får tänka på det så får vi väl se hur det hela blir .. :)
KRAM

Anonym sa...

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge..Kul att du kommer upp med lilleman..P & K mamma