31 januari 2009

bristande bloggning pga av romance??

Nej

min brist på bloggande för tillfället beror inte på att S-man är hemma över helgen.

eller jo, på sätt och vis..

Han har snott min dator!!!!

I vanliga fall använder jag den bärbara datorn. Har alltid vart så.. Kan bero på att stationära datorn har bätte bild & grafikkort för S spelande...
MEN!
När S-man åker iväg, ja då ska vi helt plötsligt BYTA dator! Bara så där. Jag har absolut nada att säga till om :(

å nu! Nu är han hemma igen. Och vad gör han? Snor min dator igen. Förpassar mig tillbaka till den bärbara, för att han ska spela (hur han nu har tid och ork med det.. finns ju inte det till nåt annat?) Och jag får snällt ta den bärbara igen. Nu är det ju tur, älskling, att jag föredrar den bärbara.. Men det hade ju kanske najs att veta vart den bärbara är... ??? S-man?

Ville bara undra...

Ska Bara sjunga ut mitt HURRA med, till Team Hanna!! Som van Körslaget nu ikväll! Bra jobbat!!!! Mycket bra röstat svenska folket! =)

Nu ska jag se slutet av Så som i himmelen. Så sjukt jäkla bra slut.

pöss

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Slutet är hemskt... Först såg jag slutet på "Edward Scissorhands" och sen slutet på "Så som i himmelen".
Jag var helt knäckt när jag la mig. Hade behövt se en film med ett LYCKLIGT slut... :-S

Anonym sa...

håller med du! såg nästan hela så som i himmelen, jag grät floder när Helene Sjöholm sjöng Gabriellas sång! Pussar och kramar Elin