14 januari 2009

röjning alabama

det eskalerar..

ja det kan man väl verkligen säga.
det började med en liten lätt och nätt röjning på köksbänken..
det slutade med en röjning a´la Feng Shui.. Städninge eskalerade till något mycke större än vad jag hade vare sig ork, avsikt eller lust till... Men alla goda ting är tre, och efter nån timmas röj så infann sig både lusten, orken och avsikten...
Har hittat en massa brôte som åker nu!! (bra va, Mica?!) Usch, jag orkar inte ha en massa skålar å ljusstakar å pryttlar ståendes som jag aldrig ens använt. Knappt ens tänkt använda.
Men nu känner jag att det är dags att ta ett break, ska verkligen satsa på att komma i säng nu snarast, jag känner att jag inte orkar med dagarna när jag lägger mig så sent. Inte helt konstig iof..

Ja.

Så nu är köket skinande rent! Det känns såååå BRA! (gå upp lite i falsett när du läser bra..)

Efter en dag av städande, läxläsning med Em och promenad + fika med en annan mamma så är vi nog lika trötta jag och Lille M. Vi håller oss sysselsatta..

Kram och Gonatt!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det brukar vara så när man börjar plocka.. Man glömmer lite vart man började i det hela röjet. Men du håller dig iaf sysselsatt och det blir ju fint och fräscht tills gubben din kommer hem. :) Kram Emma

Anonym sa...

Nu blir jag orolig du har väl inte börjat slänga ut mina grejjor..
PUSS
/S-mannen

Anonym sa...

Jag säger bara HEJA,HEJA!!!!!

Kram syrran E