02 januari 2009

nyårslöften

Välkomna till 2009

Det här är året som ska bli Mitt år!


JAG SKA:


*FetGå ner i vikt
*Röra på mig regelbundet
*Äta mer frukt
*Bli kung på Wii Fit!
*Fixa mitt pysselrum
*Bli en toppenmamma till Lille M
*Se till att spara lite mera pengar
*Förföra S-man oftare...
*Städa oftare
*Hälsa på mina systrar i Stockholm mer


typ.


Hjälp mig nu att hålla detta va?! ;)
Alla mina mål är givetvis lika viktiga att nå, men viktigast av allt är nog faktiskt att loosa några kilon. Känner mej som värsta fettbomben nu, orkar inte med att väga såhär mycket. Så 2009 är året som Ida ska gå ner minst 20 kg!!!! SÅ KOM IGEN NU, Hjälp mig!!!! Jag behöver ert stöd, peppning och pushing! Sparka mej i arslet, hota mig... vadsomhelst. bara jag kommer igång...

Läste en tråd på Familjeliv, om bröstförminskningar... Inte för att det va det som va det aktuella, men där läste jag att det är tydligen jättevanligt att man får väldigt ont i huvudet när man har lite tyngre byst.. Hmm jag som har ont i huvet var och varannan dag.. Och värk och spänningar i axlar och nacke.... Så det är ytteligare ett skäl till att loosa lite i vikt, då kanske brösten blir lite mindre, och inte är så tunga att jag får ont i nacken och då kanske jag slipper huvudvärken oxå! Bara plus! Om det nu är skälet vill säga. Men väl värt att försöka. Dessutom så mår jag bara bra av att förlora några kilon.


Så this is it! Nu gäller det!!!


2009-01-02
Dagen då Jag började kampen mot övervikten!!!

kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med alla dina mål..Du fixar det, jag vet det..Självklart vi ska peppa dig..Ha en bra fortsättning på nya året..Puss & kram Lilla mor

Anonym sa...

Hej ida..... de klart att du ska gå ner i vikt....jag hänger på fast jag är här uppe i stockholm .....heja Ida och Anna,,,,
kram syrran

Anonym sa...

Heja Ida friskt humör!!! Jag hejar allt vad jag kan, samtidigt som jag ska få bort alla mina kilon..... Vi fixar det! Puss och kram Elin Ekenstierna

Anonym sa...

You go girl! Det här kommer du att klara. När du kommer till Stockholm vore det skoj att hinna ses. Kram

Anonym sa...

Shit !
Den listan stämde sjukt bra överens med vad jag borde, eller hm .. SKA göra detta år med !
Vi får peppa varandra ;)
(fast jag borde nog förföra min gubbe då och inte din ;P )
KRAM Johanna