04 januari 2009

kylan har hittat hit, men tappat bort snön på vägen

shit det är -17 grader ute!!! HERREGUD!

När va det såå kallt här senast?

S-man eldar som en galning.. han fryser fast :P Men jag, jag tycker de är mysigt.. lite snö nu bara, det vore som grädde på moset! Fast jag misstänker att jag inte lär va lite glad över -17 grader imorron bitti när ja kommer ner och det är -22 grader inomhus :) vi får nog sitta eldvakt hela natten, jag å s-man...

Lilla Mica... jag ska läsa din bok. S-man såg den, och undrade om jag ska slänga ut allt nu??? För er oinvigda så har jag fått låna (läs:blivit påtvingad!) "Rensa i röran med Feng shiu" skriven av Karen Kingston.

Jadu Johanna, då hjälps vi åt vi med då... att nå målen... =)
*tummen upp*

nu ska jag stänga ner datorn, för av nån konstig anledning så känner jag mej yr och ur balans.. lite illamående.. om jag inte visste bättre så skulle man tro att det är en bebis på gång.. NEJ det är det inte. Dementerar starkt!!

kram kram sov gott!/Ida

1 kommentar:

Anonym sa...

Kallt & skönt ute..Basskiluskerna dör så bra då..Vi har vitt på backen här iallafall..Bebis?????Puss & kram mamma