28 januari 2009

nysytt till soffan!!

Visst kommer jag ihåg..

..att jag utlovat bildbevis på mina senaste sy-alster.. ;)

Först ut;
Matchande kuddar i soffan..
Den ena är liksidig med det svart-vita medaljongtyget.
Den andra har en svart-vit sida och en vit med en s/v rand.. som ni ser på bilden.

Matchande små dukar på soffborden.
Har dessutom lagt en liten vit spetsduk på dukarna.
I soffan ligger även de här kuddarna..
Och tillsist, gardinerna!
Fick dock bara med ena sidan, då vi inte har nåt vidvinkelobjektiv till kameran...
Närbild.
Den här våren kommer tv-rummet gå i svart, vitt och turkost. Me like! Ska införskaffa nya filtar bara, tycker inte riktigt om att ha helvita filtar till vita soffor.. har spanat in några pontentiella, meen får se vad det kan bli.

annars har de inte hänt så mycke ballt idag.. samma gamla vanliga... syrran typ!

Va på Stor & Liten, M va som ett ljus hela tiden.. Lät typ bara när vi skulle sjunga, då ville han sjunga mera när sången tystnade *haha*
Nu ska jag lägga ut lite bilder på andra bloggen.
Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt vännen !! :D *me like*

Spana in denna blogg; http://soligaklader.blogspot.com/
Sååå snygga grejer gör hon så det är helt sjuk !! *vill ha*

KRAM

Anonym sa...

Fint!!Dina färger i rummet..Känner mig stolt över era alster, dina och lillasysters..P & K mamsen