26 januari 2009

miljöskadad

Hade en lite smått övertrött herrman här ikväll...

Så som vi brukar göra när M ska sova funkade inte ikväll...
Brukar ge välling i M´s säng, sen när den är slut får han nappen, sen tar det inte speciellt lång tid innan M sover. Icke ikväll... Provade att ta upp honom i famnen, inte somnade han inte. Han lugnade ner sig lite men ville inte sova. Tillsist orkade jag inte hålla honom längre, så då la jag ner honom och sa att jag inte orkade mera, att han fick sova nu vare sig han ville eller inte.
Sen gick jag ut och satte mig och sydde.. Då somnade han!!! Jag är i chock! Är ungen miljöskadad eller? Sydde ju en hel del när han låg i magen... *hmm*

jaja, skönt att han somnade iaf, och att det är fritt fram att sy utan att va rädd för att störa herrman!!
ska sy lite mera nu
puss å kläm!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Föräldrar behöver ha egentid på kvällen oxå..P & K mamma

Anonym sa...

Han gillar symaskinens brummande, det bådar gott :)

Anonym sa...

Hmm, han är ju go lillen!!!

Kram E