12 januari 2009

den äldre generationen

oh dear

min farfar ringde nyss.. han ville gratulera till den lilla bebisen! *hmm* Nog för att jag visste han han är lite glömsk å förvirrad, men jisses! Lille M är ju 7 månader!!!!

Farfar: Det skulle vara roligt att få träffa den lille gossen någongång.
Jag: Jaaa, det är väl klart, vi får försöka komma upp... (han träffade Lille M i somras)

Man varken vill eller orkar bry sej mera.. Synd om gubben ju! Ibland känns det nästan bättre att inte säga såna saker som att vi har träffats eller pratats vid oftare än vad han minns... Han blir såå lessen när han förstår att han har glömt bort nåt. Synd. Man vet ju hur man kommer bli när man blir äldre. Jag är rätt så lik min pappa, och pappa är lik farfar. Jag ser en röd tråd.
jaja, hospitalen ska la ha lite att göra om 60-70 år med å.

Nu-----> Träna! Wii Fit-here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars farfar om han blivet så dålig..Hoppas han får minnet tillbaka..P & K mamma