21 januari 2009

chocka kanske?

nähä

om man skulle chocka kroppen och gå å lägga sej...
är såå trött... så varför inte lixom? ;)

Hade stora planer på att sy gardiner till tv-rummet efter mörkrets inbrott.. Insåg dock efter att jag städat i ordning för symaskinen att det skulle bli väldans svårt att sy nåt överhuvetaget.. det saknades en relativt viktig detalj! Nämligen gaspedalen! eller va den nu heter... Den ligger visst kvar hemma hos syrran.. *hmm* kan ju va bra att ha den kanske?? Så det bidde inget syande för mig ikväll.. jag som längtat så... :/ Visserligen älskar jag att sy, men knappast gardiner *urk* såå boring! Så jag fick lägga upp en ny strategi för kvällen.. Den blev att röja ut julen.. skulle bara ta en liten bit mat innan... meen.. just när jag slurpat i mig sista tuggan av den hemmagjorda pizzan, så ringde S-man! Och nu har vi pratat närmare en timme i telefon... och vem orkar riva ner gardiner nu? miss i nassen?? inte ja iaf..

såå.. nu ska jag hör-och-häpna gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket, sen krypa ner under täcket och fortsätta läsa den spännande boken om att rensa med feng shiu!

Kram å gonatt!

Inga kommentarer: