08 januari 2009

lite av varje

Okej
jag ska va snäll..
---> här kommer lite bilder på dagens shoppingfynd <---
Body med fusk slips & väst, matchande rutiga mjukisbyxor.
Gröna byxor i lite coolare stil.
Svarta jeans.
Pyjamaser.
Sen va jag faktiskt nere i källaren och fotade lite i tvättstugan med. För ERAN skull *haha*
Nu va det ju tyvärr så illa att det är lite svårt att fokusera med nya kameran, så jag va tvungen att ta på fula golvbrunnen för att ni ska få se den underbara golvfärgen! (Sebbeman visade mig sen hur man kan ta bort autofokus så man kan fokusera själv.... orka göra om då..)
Så här har vi Sveriges (förmodligen) fulaste golvbrunn! Men titta hellre på den fräscha färgen på golvet =)

Tvättmaskin + tumlare redo att användas. Nästan. Bara vatten, avlopp och el kvar att koppla in. Notera; Bara att koppla in!!!
Visst målar han bra, min gubbe... dörrar å allt... *fniss*

S-man byggde en baslåda i taket!
Detta är dock ingen fräck ljudlåda utan snarare ett (drastiskt?) försök att dölja diverse fula rör och delar av taket som vill komma ner....

Sen, i virrvarret, råkade jag springa förbi de här godsakerna... Som jag och Em grejade med i våras. Eller somras? Minns inte :/
Iaf moasik vi satt på krukor, och ljuslyktor.. Skabara fogas - sen är de klara.... *humm*

Last but not least...
Mina Namnband! De har kommit. Eller ja, de kom typ da´n innan nyårsafton! *hehe*
Men de fastnade inte på linsen förrens idag *harkel harkel*

Nu tror du kanske att jag söp till innan jag beställde, men icke! Det ska va så, att man viker bandet på mitten innan man syr dit det. åkaj? Och om du tror att du behöver kolla synen - glöm det! Det är bilden som är liiite lite suddig *fniss* jag och kameran är inte riktigt polare än.... Jobbar på det :)
Nu ska jag ge familjeliv en omgång *flinar*
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemma hos er händer det grejer vill jag lova! Fint ni får det :) och golvbrunnen, ja du .. :p tvättstugan såg iaf riktigt lyxig ut tyckte jag ;) Jätte söta namnband :) ..och sånna krukor skulle jag med vilja göra .. alltså, du gör ju Allt som jag tycker verkar kul inom pyssel .. Tror allt jag måste ta mig en sväng förbi dig nästa gång vi åker ner ;D
Puss på dig, Johanna

Anonym sa...

Fina kläder du köpt..Fuskslips och västen med rutiga brallor var gulligt..Tvättstugan blev riktigt fin..Namnbanden passar dig bra..Hur är det med spindlarna överlevde dom?S-mannen han kan han..P & K mamma