03 januari 2009

lathög

TACK SÅ MYCKET!!

Tack tjejer för erat stöd!!! Blev så himla glad när jag kollade bloggen idag, och hittade era kommentarer!! Precis vad jag behöver... :D Nu känner jag mig ännu mera taggad!! Tack!

Måste dock erkänna en sak. Åt pizza nu här ikväll... Neej jag vet att det inte är den lämpligaste maten när man "bantar" men var sååå sugen! dessutom så åt jag bara en halva + att jag druckit massa vatten!

Idag har vart en dag precis om alla, bara slappa å slöa. Inte fått nåt gjort! Jag blir såå less på mig själv, jag har verkligen ingen karaktär...

--Oj nu skriker M... S-man springer!!! --

Plutt..
Åhh jag är helt geggig i huvudet, jag råkade somna när jag nattade Lille M förut. Men det va ingen kort powenap precis, sov typ 2 timmar!! Vaknade helt groggy vid 21.30.. Surade lite, och frågade S-man varför han inte väckt mig.. Då mumlade han att han oxå somnat, på soffan... ojoj.. slött å slappt...

Imorron tar vi nya tag! Ska försöka röja undan i köket däruppe nu, och ställa in gästsängen där. Sen ställa upp vårat gamla köksbord i gamla gästrummet, och ställa in alla tyger och sysaker. Så jag slipper ha allt ståendes i köket som det är nu. Hopplöst. Känns så ofräscht med, dammråttor på golvet nu *hua* och smulor under hela köksbordet, nu när M börjat äta lite mera mat. Han äter macka på morronen nu, men det är ju inte allt som hamnar i munnen.. :) Dessutom är inte M´s pappa alltid så värst duktig på att städa efter maten.. han har nog inte fattat att det ingår när man tar disken... *hehe*

Jag kanske behöver hjälp av en gestapo??? (blink-blink Mica!!!) Så jag kommer till skott?! *haha*

Kram, en lathög!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!

Jag kommer gärna och hjälper dig att röja, en dag. Men då är det röja som gäller och INTE att spara på en massa. Som tex en soffa nere i källaren...
Du skulle nog låna min bok "rensa i röran" den har faktiskt gett mig en kick. Du vet jag har alltid varit seg med att använda mina nya saker. Ligger ju bra i kartongen. Men nu är det slut på det.
Jag kan bara säga att jag känner en enorm befrielse över att ha rensat ut så mycket av det jag inte använder.

/M som i Mica

Anonym sa...

En tupplur är inte dumt,sköönt..Fortsätt med det..Puss & kram mamsen