27 januari 2009

úlla-bella-sekreterare

pust-å-stön

har precis ägnat den senaste 1 1/2 timman med att sortera alla gamla räkningar!! Det va en rejäl hög kan jag lova.. Blunda nu Mica, men det va från april/maj 2008!! Uscha, inte undra på att jag e trött i skallen nu.. en sekreterare? Jatack!

mår bättre nu, tror det va en sån där endagssjuka.. gött om de vore så.

nu ska jag nanna kudden, imorron är det Stor & Liten igen. Syrran tyckte att jag å M skulle komma ner och va med på babyrytmiken. jojo, med en lite ål till son.. sure.. Får la göra ett gött försök iaf.. annars byter jag bebis.. tar Lill-E annars *haha*

Kram kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja det är sånt som händer..Nu ska jag följa er lite bättre,har piggat på mig nu..Orken är tillbaka..Kul att ni går på stor & liten..Tur att du kan byta bebis..P & K mamma

Anonym sa...

Ulla bella ?

http://se.youtube.com/watch?v=1U86GqQ8P6Q