19 januari 2009

kvällen är MIN

lilleman sover

tvättmaskinen går för fullt
det brinner i pannan

å här sitter ja å knaprar på lakritsgodisar (Tack Elin-pelin, de är SUPERMUMSIGA!!) Neej jag goffar inte, jag äter de med andakt!

Kul att ni tycker så olika om barnvagnsfärgen.. men jag tror inte att ni röstat... 3 röster på Oliv.. *hmm* fortsätt tyck till!! Jag läser era kommentarer och ler.. :)


Åhh imorron måste jag åka till sjukhuset.. återbesök för min sfinkterruptur jag fick vid förlossningen... Urk. Vill inte. Men förr eller senare måste jag, så lika bra att göra det nu, så man slipper tänka på det sen... Synd bara att jag inte övat mina knipövningar så ofta som jag borde..
..please, give me some happy toughts!..

Love, Ida

(haha undrar varför det blev engelska helt plötsligt?!)

Inga kommentarer: