09 januari 2009

godisfunderingar

funderar lite

Bad S-man köpa med sig godis hem förut.. Han undrade vad jag ville ha och jag svarade att jag va sugen på lite av varje; choklad, lakrits, salt.. Å kanske lite chips.. Men inga hårda... Vad hittar jag i påsen sen när han kommer hem..?? Punchgodisar, lakritsfudge, snöbollar och nåt som liknar stenhårda kolor. *hmm* Visserligen älskar jag lakritsfudge, men resten då? Njaa.. snöbollar har jag förätit mig på när jag hade sonen inneboende magen
Inte för att jag klagar, för jag tycker de andra godisarna är goda oxå.. men en tanke slog mig. Undrar hur väl S-man känner mig - när det gäller lösgodis? Inte såå bra tycker jag... *hihi* Inte för att det spelar nån större roll, tvärtom så va det ju ganska bra, för nu åt jag ju inte så mycke godis, passar ju bra med min livsstil !!! Tur att man lever ihop med en soptunna - som äter upp allt (f´låt älschkling) Och helt ärligt, så vet jag inte om jag kan plocka ut hans favvisar...

Men jag är inte lessen, för jag sitter här med en liten grogg och tittar på Let´s Dance. Har visserligen missat typ halva programmet, men jag såg Morgan Alling, och han är nog min nya favorit! Heja heja!


Å förresten. Det är KUL att tvätta igen! Har nu ä-n-t-l-i-g-e-n flyttat in i tvättstugan igen *hurra* Nu tvättar jag som bara den. Eller två maskiner iaf för det va allt som fick plats att hängas *haha* Min älskling, han är bara BÄST! Jag måste ju medge att jag har varit liite orolig att han inte skulle hinna (Läs: Orka) göra färdigt innan han börjar jobba igen.. Men, han motbevisade mig. Skönt när han gör det ibland faktiskt.

Nu ska jag digiscrappa lite.
Kram

3 kommentarer:

Sofi sa...

Jag måste nog erkänna att jag inte heller hade kunnat plocka ut sambons favorit godisar i lösvikt. Och inte han mina :)

Ha en bra kväll ! Scrappa lugnt!

Anonym sa...

Ååå,då måste jag ju få glänsa lite för det hade jag fixat!!!!!

Puss och Kram syrran E

Anonym sa...

Lätt som en plätt mörk choklad..Men jag tror inte att H hade klarat det..P & K mamsen