05 januari 2009

lite ödmjuk

o-kaj

så, nu har man börjat pimpa lite hära´dåra :-)

hittade en tråd på familjeliv, om just blogspot... de tipsade om en kul länk...
därför som det ser så sjukt snyggt ut här
--nej är inte ett dugg ödmjuk :-)--

sitter åpillar på en header,nuigen... suuck ja de e jobbigt.. är ju så kass på photoshop, även om de är kul...
--lite mera ödmjuk, jaa--

njae om man skulle ta å göra nå vettigare än att hänga här?
*skallebanken arne*

kram..

pssst, vore ju kul med lite kommentarer om hur ni trivs här nu.... *blink blink*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det e ju en gööörsnygg sida du har nu..
Ja trodde först att ja hamnat fel..hehe
Ha det bäst!
MsomiMona

Anonym sa...

Det e ju en gööörsnygg sida du har nu..
Ja trodde först att ja hamnat fel..hehe
Ha det bäst!
MsomiMona

Anonym sa...

Din sida blev upphottad, snyggt!

Hur kunde S-mannen bli orolig?
Det finns väl inget som är en "röra" hos er. Fast jag tror att det är den berömda soffan, han är orolig över...
Jag vill bara uppmuntra dig att läsa den! Det är absolut inget illat menat, för du vet att jag är likadan. Ouppackade saker, sockar som det är hål på fast det ligger nya i min låda. Det kan man nog inte tro om mig men ni som känner mig vet ju hur det ligger till....

Kramar
M som i Mica

Anonym sa...

Jätte snygg sida !!
Läs på om blogg.se med så kan du göra en åt mig sen ;D

Puss på dig! /Johanna

Anonym sa...

Jätte snyggt med din nya design..Ja du är duktig lilla gumman..Puss & kram mamsen