31 december 2008

gott nytt år

Okej

då va det dax igen då...
för ett nytt år att göra entré... Nytt år, nya möjligheter och förutsättningar.

Mycke har hänt under det gångna året.

Blivit mamma. Semestrat i Stockholm. Fått kontakt med min pappa. Blivit beroende av tv-spel. Renoverat barnrum. Lärt mig sy knapphål. Insett att FK är skit. Varit på sjukhuset fler gånger än under min livstid. Sett mitt barn sövas. Börjat träna. Lärt mig tova. Fått nya vänner. Träffat gamla vänner.

Både bra och dåligt.

Nu vill jag, och min familj, önska alla gott nytt år!!!
I mitt knä sitter just nu lille M och studsar. Dax att sätta på pyjamas ich göra välling snart... Sen bär det av till goda vänner, där männen lagar trerätters!!!

Kram!!! allt gott!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år till er också!

/M som i Mica