16 december 2008

mamma har ledigt!

det är S-mans tur att lägga M ikväll....

Först kändes det skönt att slippa...
Sen väntade jag bara på att S skulle vråla att jag får ta över..
Nu sitter jag och nästan väntar på att han ska komma ner och säga att han inte orkar mera...

Konstigt.

Idag har vi vart på sjukan med lilleplutt igen. Allt ser bra ut. *phew* Sen vart det en liten tur på Elins Esplanad. Nu har ju alla affärerna öppnat.. Kul. Hittade julklapp till Adis och Mica. =) Dessutom köpte vi en fleeceoverall till M, hade ju inte tänkt köpa nån overall, men jag känner att han behöver ha nåt lite varmare i och ur bilen. Typ. Ska bli spännande att se hur den sitter med, har inte provat den ännu...

Nu måste jag ta mig i kragen och städa undan hära lite. *suuuck* --orka--

pöss å kläm!

Inga kommentarer: