19 december 2008

visst kan julen matcha?

okej jag ska fatta mig kort

har jordens jävla skallebank, så jag ska snarast gå och lägga mej..

tänkte bara slänga in bilder på vårat "nya" vardagsrum =)
Och en skrikandes liten M i ena soffan får ni på köpet!

Det är lite stökigt, med en bebis i huset verkar det aldrig bli helt rent ;)

Sofforna har ju bytt plats nu med, så det är lite annorlunda. Men bra.
Här ser ni kuddfodralen jag sydde igår... eller ja, litegranna iaf...
de matchar med gardinerna med ...
bättre bilder kommer..
På tv-bänken fick en ny duk i filt, som jag fick av S-mans mormors för typ två år sen äntligen sin rätta plats!
Snygg!!

Och på de små svarta lackborden ligger mormors virkade juldukar, med matchande svarta ljuslyktor.
Kram och godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt ! speciellt med en matchande tomte i soffan med ;) ..hm får nog gå en sykurs hos dig tror jag ;p önskar så jag kunde sy jag med ...
kram Johanna

Anonym sa...

Finast är ju lilltomten i soffan..Det jultyget blev snyggt till julkuddar..Ja rummet är fint..Puss & kram mamma