28 december 2008

fan då

tänkte jag skulle säga att Wii Fit ÄGER!

Idag när jag spelade så hade mitt BMI gått ner 9 plus att jag hade loosat 1 kg sen i förrgår när jag reggade mej..
Vart så himla glad!! =)

Gjorde ett nytt test nu.. Inte fullt lika bra :( Nu hade jag gått upp 0.9 kg utav det kilot jag gått ner.. Nejj.. Men när man tänker efter så är det kanske inte så konsigt.. Nu när jag gjorde testet hae jag ganska nyligen ätit kvällsmat, drack en bärs samtidigt, samt att det är en heelt annan tid på dygnet =)

Skitans.

jaja... dags att sluta med kvällsölen, nattamackorna och kakan till kaffet va?! (fan)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha men wii fit äger i vilket fall ! Jag hade gått upp andra dagen jag körde det, 0.3 kg, sen dagen efter hade jag gått ner 0.2 kg och då berömde wii't mig jätte mycket haha och sa att jag var på god väg mot mitt mål *ler* Känns verkligen bra med wii fit, att ha möjlighet att träna hemma när man har barn underlättar enormt! Vissa övningar är ju verkligen jobbiga med! *pjuh* Har du testat rockringarna? när man första ska göra åt ena hållet och andra sen? om du står med böjda knän och verkligen gör det som om du gör det på riktigt så är det asjobbigt! Nu får vi se till att träna hårt och tänka mer på vad vi äter så vi blir "Hot Beach Mamas -09" ;D
Puss på dig, Johanna