10 december 2008

skötbordsshopping!!

nu e vi uppvärmda...

Släpade med min lillgrabben och hans moster och lillkusin in till stan idag. Tanken va att shoppa lite julklappar och ett skötbord till M. Jodå, skötbord blev det, men inte så mycke mer än en julklapp! Till prinsessan Em. =) Men jag kan ju inte säga vad det är för nåt, man vet ju aldrig när den lilla datamusen snokar in här...

Men det va skönt att strosa runt med syrran och bebisen. M skötte sig exemplariskt (som alltid), men nu är det HÖG tid att bli klar med klapparna, så man slipper känna panik två dagar innan jul!!
Dagens stora inköp. Skötbord från Tvättbjörne. Ska placeras på badkaret.


Oj, nu ska S-man titta på insider, om djurrättsaktivister. Då vill jag inte sitta kvar här.... (!!!) Dessutom ska jag slå in några klappar, och försöka sätta mig och tillfredställa mitt sybehov!
puss å kläm!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var dags för ett skötbord till lilleman..Han har vuxit ur bänken..Tack för helt underbara dagar med er alla..Puss & kram mamsen