13 december 2008

julkort

trött i ögat nu...

har setat och pysslat!!

Hade absolut varken tänkt eller tidsplanerat för att göra egna julkort i år... Men så hann jag inte besälla julkort i tid (typiskt mej..) och eftersom jag har såå svårt att köpa julkort ute i affärerna, så fick jag snällt sätta mig och göra egna! Inte för att det va så speciellt hemskt men =) Det drog iväg och blev betydligt fler än vad jag hade tänkt mig... Satt halva natten igår oxå och grejade, och nu är jag klar. Nu ska vi se, det är 28 kort om jag inte minns fel, men 14 är köpta, resten scrappade By PysselPussar! Bilder kommer, glömde ta kort på alla, men några är förevigade =) Hittar varken sladd eller "pryl" (en liten usb-sticka som man kan sätta mobilens minneskort i) så jag kan inte föra över korten till el-datoro.

NU-- Ska jag sova... *gäääsp*

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är som pysslat egna !
Jag hade tanken men kände att tiden inte fanns .. eller jo, den finns ju ! men jag tar mig inte tiden :( tråkigt . pysslar aldrig . men jag spar det jag har och hittar jag nåt så spar jag även det för nån dag får jag mig nog ett ryck ^^

Har du bild på väskorna du sytt ?
Maila gäna i så fall om du har ork, för jag vet att det va nån jag fastnade för .. Den ska gärna va så pass stor att .. hm .. kanske att man nästan kan ställa i ettkollegieblock på höjden .. ? eller är det för stort ? :p kan inte sånt där och jag har inte haft en egen väska på 1.5 år !!! gått med skötväska sen Gustav föddes !! illa? jo, jag tror allt det ;p

KRAM

Anonym sa...

Ja du är duktig på det du företar dig..Skulle gjort egna julkort men det går inte med en bruten handled..Får väl bli nästa år..Ha det gott..Puss & kram mamma