10 december 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad !

Blivit utmanad av Johanna (hon har privat blogg därför jag ej länkar)

Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
Nej jag trivs ypperligt tillsammans med mitt namn!

2. Saknar du något i ditt liv?
Nja, saknar nåt gör man väl alltid. Men lite mer pengar vore väl inte fel.

3. Sommar eller vinter?
Oj, både ock!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Hans uniform! *fniss*

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Svårt att säga, men sodastreamern förrförra julen (av Sebbe) va ju tipp-topp!

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Nja, försöker att inte göra det, men det händer ju absolut.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Leva? Här där jag bor ju.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Absolut! Men gjort är gjort, så det är bara att försonas med det man gjort, lägga det bakom sig och gå vidare!!

9. Hur många barn vill du ha?
Två, absolut inte fler än 3!!

10. Har du återkommande drömmar?
Nej inte för tillfället.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Oj, den va svår!! jag är lessen, men jag kan omöjligt svara på den frågan!

12. Märkes kläder eller inte?
Spelar faktiskt absolut ingen roll!!

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma!!! Bara lilla familjen och mysa!

14.Har du ett nyårslöfte?
Nepp.

15. Vad har du för planer för dagen?
Dagen? tja, klockan är 22:21 i skrivande stund, så det är bara att gå å lägga sig!

Jag utmanar:
1. Emma
2. Charlotta
3. Jenny
4. Jessica
5. Mica (dax att starta blogg!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat! Jag vill ju starta en blogg och tänker faktiskt försöka att göra detta under min julledighet. Det är bara så att jag behöver assistans. Tänk om jag inte hade er, då vore jag ju hopplöst omordern när det gäller tekniska småprylar.
Vill ju helst inte erkänna det, men nu förstår jag hur mina föräldrar kände sig...
Du är ju min data hacker, så jag kommer att boka dig!
Du vet att jag kommer att locka med mat och fika, bra va?

Kramar M som i Mica