21 december 2008

fler inslagna paket

åh skönt

nu är jag snart helt klar med julklappisarna =) Vi åkte en sväng till Staden idag, S-man och jag, Max och sväris pust Vi va helt slut trots att vi "bara" gick typ 3 timmar... Och inte överdrivet mycke folk heller för den delen...
Köpte julklapppar till K-holmgänget som är här på visit nu, samt en liten till Mica, Adis och syrran hihi Och min gamla goa kompis Chassen såklart!! Vi ska ju ses imorron å byta klappar, så då är det bäst man e förberedd haha

Så mycke mer än detta blir det inte, för nu ska jag gå och massera boobsen.
NEJ S-mannen får INTE röra!!!!
Usch, hate this!
Tack för de uppmuntrande orden Johanna :P Skönt att man har en vecka eller två av pina nu då... Med tanke på att jag höll på att vrålskrika av smärta när jag råkade luta mej mot kanten på kundvagnen på Ica idag så hmm nja... Men vad gör man? Vill ju inte amma i all evighet precis... bara att bita ihop och härda ut.

tack för länktipset förresten Johanna, kikade in där, det är alltså lite retro du gillar.. Hittade en brun gardin med vita stora, typ lite blaffiga blommor i mina gömmor, tror det kan va nåt du gillar då. Ska ta bild på det så du får se, men just nu orkar jag verkligen inte.. :P

Nopp, dags att avlägsna sig.
Kram och sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja en wii turnering kanske inte vore helt fel ;p än så länge har vi bara Mario Cart. Men jag hoppas tomten kommer med något mer roligt ;)

Hihi ja de tygerna hon sytt med gillade jag verkligen! :)

Det är hemskt att sluta amma! Hoppas trycker minskar för dig snart! och var rädd om dig så du inte får mjölkstockning .. :(

kramar