19 december 2008

no more läcking boobs

livet är för underbart

sitter här på golvet (!) med en smaskig drink bredvid mig. Likör 43 blandat med mjölk. =) Göttigt!

I soffan sitter tre herrar och tittar på film, "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" som går på svt1. B-o-r-i-n-g.
Kan kanske bero på att jag hoppade in i duschen precis i filmens början, så jag har missat allt =)
Min svärmor och hennes gubbe samt S-mans lillebrorsa kom idag. De blir kvar hela helgen, så det kanske inte blir så mycke bloggande av. Får se vad jag orkar...

Ska sluta amma nu. Uscha.. det är inte skönt.. förut, när jag låg och matade Lille M med flaskan så fantiserade jag nästan om att jag ammade honom istället. Det gör helt vansinnigt ont i bomberna! Hur länge ska det va såhär??? Men nu orkar jag inte med amningen längre. Vill helst slippa läckande bröst nu. Så nu är det allt slut på sötebrödsdagarna. För M iaf *flinar*

tjipp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att sluta amma är en pina !
Brukar göra ondast i en vecka, men jag har haft känningar av det i 2 veckor ungefär .. Att ta en drink sådär är ju inte helt fel ;) *flin*

Anonym sa...

Johanna som skrev :p