11 december 2008

en siren i barnkammaren...

söt han är då

--->våran lilla siren..<---

vi köpte ju en babyvakt i förrgår, på vår shoppingspree i J-köping. Ikväll kopplade S-man in den, och testade flera gånger.. Visst den funkar. Sen ikväll när M skulle sova, märkte jag (återigen) att den fungerade alldeles utmärkt när jag satt här nere i soffan och hörde M gråta helt förfärat däruppe, och S försökte trösta och mata med ersättning. Tillsist va jag faktiskt tvungen att gå upp... och ta över... Efter ett tag lugnade sig M och somnade och jag la ner han i sängen... detta va för lite mer än en timma sen... För bara en kvart sen så frågade jag S-man om den verkligen fungerade, för det har varit knäpptyst i babyvakten sen jag gick ner. Och se på fan, men bara några minuter efter det så började M skrika!!! Så nu vet vi att den funkar...
Sötnos.

eftersom vi bara slappat idag, så måste jag försöka göra lite nytta nu.. ska skriva klart mina julkort... sen vill jag SY. Det bidde inget syande igår... fastnade vid datorn...

kram I

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra med babyvakt ! men lite läskigt med kan jag tänka mig, tanken "funkar den?" måste slå en några gånger .. ;)

Just det, du som vill sy. Vad ska du ha för en väska till mig ? om du nu vill sy en? ;p skulle kunna tänka mig en brun med blommor på eller nåt ... gillar de flesta färger, men skulle nog inte vilja ha en allt för ljus ..

Roligt med ditt bildspel på allt ditt pyssel !! Du är såå duktig !

KRAMAR i massor !!

Anonym sa...

Glömer nästan alltid skriva namn .. :P

kram, Johanna ^^

Anonym sa...

Babyvakten har ni pratat om länge..Så det var ju bra..Tack för att jag har er alla..Ont som f:n i handen efter operationen idag..Ja det går fort till jul nu..Puss & kram mamma