28 december 2008

lata & odugliga

*hehe*

Skulle inte tro att vi har fått speciellt mycke gjort idag iaf... Inte för att vi kan skylla på Lille M heller.... Mest vi som är lata och odugliga ;)
S-man har visserligen grejat i källaren, det är ju Operation Tvättstuga som gäller jue..

Jag skyller iaf på att jag har träningsvärk *hehe* Isch det börjar ömma litegranna i mina överarmar, efter Rythm Boxing igår...*pust* Ska se om jag orkar köra en sväng sen, men S-man tittar på "På spåret" och det är inte mer än en halvtimma sen vi åt lite mackor.. Får allt ta det liite lugnt =)

Tjohoo imorron kommer syrran och hennes kille, D. Ska bli skitkul att fira nyår tillsammans med dom, jag och lillasyrran har inte firat sen typ 2000-2001 (när vi hade maskerad och käkade chokladpudding med mammas stooora uppläggningssked)

Nu ska Tradera få sig sin dagliga titt...
Bye

Inga kommentarer: