29 december 2008

step och box

ey yo

nu har jag tränat lite mera på Wii´t.. Ojoj säger jag bara. jag vet en som kommer ha träningsvärken allan imorron :) Men shit va kul det är! Gillar verkligen Step Plus och Rythm Box.... Men mina armar gör det inte... inte imorron iaf *haha*
Men bra det, att det är nåt som känns, för idag har jag inte gjort många knop... Går ju här och drar på städandet och röjandet hela hela tiden. Jag skyller på S-man, för han har lovat att hjälpa till (när han inte grejar i källaren, vilket han inte gör hela tiden) men han kommer inte heller till skott!

Hämtade lillasyrran och hennes käre älskling vid tåget idag, åhh va kul att träffa sin systeryster igen! Vi har inte setts sen Lille M´s dop (4/10) lääänge sen... =)
Så om det inte bloggas så värst regelbundet nu framöver så vet ni varför.

Så om vi inte hörs innan, så vill jag passa på att önska er alla Ett riktigt gott nytt år och ett underbar nyår!!!
Kram å pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att det blir fint i tvättstugan..Ni får ha en trevlig, underbart gott nytt år tillsammans..Puss & kram till er alla..mamma