08 december 2008

som sega råttor

så sega är vi...

jo jag tackar jag... efter en lång seg natt, följde en lång seg dag. Varken jag eller S-man har gjort några större ansträngningar idag. Det e la vilodagen med stort V, nu när mamma och pappa åkt hem igen =) Lite tomt, men på sätt och vis ganska skönt att få sitt hus tillbaka!

Eftersom M sovit väldigt oroligt och lätt inatt, så har han sovit mellan mig och S, vilket medfört att jag sovit apdåligt. Så jag dumpade över M på sin pappa i förmiddags och gick och la mig och sov en sväng till. M va inte på sitt mest strålande humör precis, men rätt åt S-man som imorses svarade mig att "han inte pallade med det" just då, på frågan om han orkade gå ner och byta M´s blöja.... *suuuck*

Så vi har bara slöat alla tre idag. Inget pysslande, städande eller nåt... Inte orkat. Känner dock ett relativt stort sug efter att få jobba lite vid symaskinen igen... =) Ska se när jag kan få tid, men framför allt ork igen..
Imorron har vi dock lite större planer... Åka och julklappshandla... Om vi nu kan komma på vad vi ska köpa till allt och alla..... *tänka tänka* Dessutom ska vi köpa (titta) på ett skötbord att ha på badkaret uppe, och en babywatch. Dags nu. Hög tid.

Yep. Sånt är det.
Nu ska jag kika på blocket och tradera innan jag tar kvällsduschen och studsar i säng...

kram kram pussgurkor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Givetvis! ;-)
Har en ledsen kille i knät men ska läsa mer här sen.. Kram!