27 december 2008

päsmunkar!

mina godingar



det händer inte speciellt mycke i det lilla huset i den lilla byn för tillfället =)

Vi bara slappar å päser *haha*



Igår. Vad gjorde vi igår? Ojdå jag minns inte ens.. va hemma och spelade wii fit, syrran och busungarna va här och käkade.... Busade mest =)


Idag har det vart ungefär detsamma, förutom att jag försökt tvätta idag, S-man ska ju renovera tvättstugan nu och imorron åker tvättmaskinerna ut, så nu måste jag försöka tvätta upp det nödvändigaste innan så vi slipper gå nakna. Men ja, det har la gått sådär. Har bara fått tvättat två maskiner idag (får visserligen inte plats att hänga mer men iaf) Lille M gillar inte när jag tvättar.. Han har blivit lite mammig nu, så det är inte många centimetrar jag kan gå utan att han blir kinkig... *suuck* Men vi fortsätter träna.. =)



Ska kika färdigt på Körslaget nu, och ta en öl till!



/Skål!

Inga kommentarer: