07 december 2008

julklappsjakt

hej hej hallå dagboken

nej fan, jag bara skoja... :) Kul att se er igen! Har ju vart lite absent det senaste, blame my son. (neeej tack inga jobbiga kommentarer nu om att det va ett smaklöst skämt!) Han mår nästan prima igen, så nu återgår vi till det vanliga lunken. Så vanligt det nu kan bli, när S-man har tagit julledigt redan nu!!! Nej då det ska bli gött, han ska nog få jobba *hehe*

Han har köpt färg till golvet i tvättstugan (!) nu ska det renoveras. Ingen är gladare än jag!! TJOHOO!! (Bra va, M!?)

Sitter å surfar runt och letar julklappisar.. har hittat en ball till S-man.. kan ju inte riktigt avslöja vad, men den är cool... finns här... Fick väl lite blodad tand efter att jag och syrran va i stan idag och handlade lite klappar. Bl a till mamma och pappa. Och fyndade lite till Lille M med, avslöjar inget mer än att det är mjuka paket... =) Sen måste jag fnula lite, på vad jag ska hitta på till övriga medlemmar i familjen.. har ju några kvar att inhandla, typ 12 stycken!! (djuuupa hål i plånkan....)

Nej nu ska jag va lite trevlig med Lillsyrran i telefonen...

Puss å kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag blev lite chockad över att det skall målas, så jag var tvungen att läsa det en andra gång. Hihi...
Ja, jag vet att S-mannen kan bara han vill, eller hur Ida?
Go for it S-mannen!!
Det är är väl bäst för mig att jag är snäll annars kanske det förblir ganska mörkt hos mig...

Måste snart ta mig en tur till er i byn och de små godingarna. En fika eller mat kanske inte vore så dumt?

Love

/M som i Mica