21 december 2008

fuck my ass!

ingen bra start på den här da´n

M väckte sin mor kvart i sju imorses, jag va trött som ett syk, och orkade inte ta honom. dessutom hade S-man lovat igårkväll att han skulle ta M imorse... men det stämde visst inte alls! Fuck my ass! Han är bara lat. Han va oxå trött, och orkade inte han heller. och det vet la alla, att när man inte orkar så slipper man... Synd att inte det gäller för mammor, för mig!! Så vi blev förbannade på varann och grälade i sängen, min svärmor kom och sa att hon kunde ta M, hon fick "ta över" M -tack kära sväris! Du kom som en räddande ängel!!! Förlåt att jag fräste åt dig! Jag va inte lika trött som jag va sur! den senaste tiden har vi pratat en del om S roll som pappa här hemma.. han gör ett bra jobb överlag tycker jag, men jag tycker ändock att han inte tar tillräckligt stort ansvar, han förlitar sig på att jag fixar, att jag tar M, att jag förbereder... Hans jobb då?? Varför kan inte han gå upp med M nån morron? Speciellt nu, när jag inte ammar?? Inte för att det va speciellt svårt för honom att ta M innan dess heller, hur svårt är det att ta grabben efter att han ätit? jag menar -hallå!!! Åhh, jag blir så sur :P
Varför varför varför ska det va såhär? Och kom inte och säg att jag ska prata med honom, han blir bara arg och menar att jag försöker glorifiera mig själv och att det är så jävla synd om mej! Har jag väl aldrig sagt! Så just nu är stämningen här hemma något frostig. I synnerhet efter den här kvällen, när jag vart på galej, och mysit med Chassen, utan M! Han fick stanna hemma hos pappa, han hade visst varit jättegnällig och smått besvärlig! *haha* Kan inte hjälpa att jag tycker det är lite kul. Nu får han allt känna på hur det är att vara förälder -på riktigt!

Nu ska jag tydligen gå ner och elda. Han är visst trött!
--Jomenvisst!---

jag är ju inte trött :/

fuck my ass - men nu är han en riktig mansgris!

/Sur

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte skriva annat än at jag försår dig .. :/
kram Johanna