02 februari 2009

en löjlig sambo?

S-man: "älskling, ta inte det här som kritik...

...men när du tar ved, ta inte bara ved i mitten, så det byggs giganttorn på sidorna..När de väl rasar sen så gör det jätteont när man står där i pissetofflor och med famnen full av ved.."

Jag: "Åhh.. stackare *medlidsam blick* Ska jag blåsa på tårna? (lyfter foten och blåser för fullt..) Så, känns det bättre nu?!"

S-man: "Neeej, nu känner jag mig bara förlöjligad!" (Går därifrån!)

Detta lilla scenariot utspelade sig alldeles nyss! *fniss* Min stackars gubbe gillar nog inte vart jag plockar veden... Men jag gillar inte att ta veden som ligger längst upp, inbillar mig att alla spindlarna bor där, dessutom så är jag för kort, för jag får allt bös i ögonen! sådesså!

Nu ska jag skynda mig att hoppa i säng, S-man tittar på superbowl, så jag får la roa mig med korsord i sängen ikväll (inatt)

Pöss å kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars S mannen..Korsord är bra för minnet..Lycka till..P & K mamma

Unknown sa...

hehe.. Stackars Sebbe som får ta alla spindlarna längst uppe i hörnorna :-)

Men så blir det när man är lång och inte korta i rocken som oss.!
Kram syster!