24 februari 2009

ensam hemma

med en liten snorig kråka...

Det va läkaren som hade skrivit fel på receptet. Man tror ju knappt att sånt kan hända, så petiga som de brukar vara... På Apoteket fick de lite extrajobb idag, när jag och Lille M kom in, för att byta hans medducin som blev fel igår. Det va inte såå krångligt, inte för oss iaf men jag kan ju inte tala för hon på Apoteket... Nu har han fått Ventoline iaf, så nu ska la lilla kråkan bli bättre snart... Han har inte hostat så värst mycke idag, så det går absolut åt rätt håll.

Nu blir vi ensamma resten av veckan jag å kråkan... S-man åkte till Sahlgrenska idag, och blir kvar där hela veckan för diverse olika undersökningar... Eller som han själv säger; " jag ska teståka alla attraktioner som finns på Sahlgrenska!" Nu hjälps vi åt att hålla alla tummar å tår som går, på att han INTE har cancer!!! Det känns lite olustigt att tänka det, men jag har övertygelse om att det kommer att gå bra!

Inga kommentarer: