19 februari 2009

vakkum-tillstånd

det är ju medium-kul

det jag ska berätta...
de har ringt idag från sjukhuset i GB. Ang S-mans undersökning han gjorde förra veckan. De vill att han kommer tillbaka imorron, de vill göra en undersökning till, en utökad variant. De hade tydligen sett cellförändringar i gallgångarna!!! Det kan, i värsta fall, (gud förbjude) vara CANCER!
åh-shit-my-god! Senare ringde de och meddelade att s-man ska läggas in nästa tisdag, för ytterligare undersökningar. Vad är detta? Vad är det som händer?
Kommer han att dö? Vad är det? Åhh jag blir knäpp... går runt som i ett vakkum, känns som timmarna går långsamt. känns som våran värld redan stannat, det snurrar på där utanför men här inne är det stilla. Har glömt ringa sotaren, ang en påminnelse om försenad inbetalning, det känns liksom inte så viktigt länger.. Det primära är ju att min älskade S blir frisk! Allt annat kan i princip kvitta nu!!

Vi ska va inne 9:45 imorron.. återkommer så snart jag vet mera om detta.
nu gör jag som jag brukar för att få tiden att gå. Sy, städa onaturligt mycket, stänga av.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mina tankar finns hos er mina kära. Jag kommer att be för er! Vår älskade S-man!

/M som i Mica

Anonym sa...

I LOVE YOU!

Kram syrran E

Anonym sa...

Vi tänker på er, kan bara föreställa oss hur det måste kännas. Vi finns här om ni behöver oss, vi ber för att allt ska gå bra! Många pussar och kramar från familjen Ekenstierna!

Anonym sa...

Oj då ! uch va jobbigt och hemkst !
Jobbigt att inte få veta mer över tel, utan bara behöva gå och vänta ... tänker på er!
*massa massa kramar*