20 februari 2009

tur man har ett charmtroll på sjukan

tack älsklingar!
tack för erat underbara stöd! Det behövs verkligen.

Det har gått bra idag, dock så är vi inte så mycke klokare nu än va vi va innan. Läkaren kunde såklart inte säga något.. Det enda han sa va att han inte hade sett några tumörer men att vi ska avvakta och se vad provsvaren visar. suck suck... jaja, det känns iaf lite lugnare idag. tycker jag. Inte S-man dock. Men jag tycker det känns bättre idag, jag inbillar mig fortfarande att cancer är omöjligt, S mår alldeles för bra för det. Han visar ju inte några som helst symtom på cancer. Men med våran otur så... Han skötte sig hos doktorn, och det gjorde Lille M i väntrummet tillsammans med mig oxå. Han charmade alla! Både patienter och personal. När vi va klara på GEA och pä väg mot matsalen så satt han i vagnen och skrattade åt alla som vi mötte! Det va inte många som inte kunde låta bli att le tillbaka.
Tur att han va med kanske, och lyste upp våran dag på sjukan lite extra!

Oj, nu är han arg! Han får inte pilla på sladdarna... surboll!

Hepp - ska kila ner å kolla pannan. ville bara berätta att det gått bra..
om det är nån som undrar nåt mera är det bara att höra av sig.
Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott att höra att allt gått bra...Det är väl ändå bra att läkaren sagt att han inte sett nåt avvikande..det borde han väl sagt annars tycker jag...Tur att ni har lille M som förgyller tillvaron för er och många andra!
Kram från M som i Mona.

Anonym sa...

So far so good alltså. Det är bara att ta en dag (eller timme) i taget, och inte måla faan på väggen innan man vet hur det ligger till. Man jagar bara upp sig själv när det kanske inte är nödvändigt.
Ta det lugnt, och mys ordentligt i helgen, det förtjänar ni! Puss och kram från the Ekenstars i Orbit!

Anonym sa...

Skönt att det gick bra..Tur att ni har lille M..Han är ett riktigt solsken som värmer våra hjärtan..P & K mamma

Ida sa...

*hehe* Elin min älskling!
Du är nog lite för smart för mig.. jag har grunnat ett dygn på orbit...;) NU fattade jag!!!