09 februari 2009

badhuset

baden baden

packade in syrran, ungarna å de gamla i bilen och åkte till badhuset idag.. det va en höjdare, Lille M njöt av att vara i vattnet och flyta runt. Satt själv i en mini-bubbelkopp och lekte hur länge som helst... Han reste sig till och med själv!!! Med stöd av kanten på koppen!! Mammas duktiga kille! Efter en massa badande och fika, så vart det en snabbis på donken, för inte orkade vi tänka på matlagning idag...

nu ska jag snart hoppa i säng, för imorron blir det till att gå upp tidigt.. Jag och S ska åka till sahlgrenska, för S ska göra en undersökning. Lille M ska vara med mormor, moster och kusinerna så jag och S åker ensamma... Vi ska va där kl 9 så vi får åka tidigt...

mer än så blir det inte mina vänner. KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med badhuset!
Ni är duktiga på att åka dig :)
Själv vill jag men känns inte som jag hinner mer än tänka tanken så är någon i familjen sjuk ;p Kram

Anonym sa...

Hejsan!

Och tack förlånet idag av lille M, moster goding.

Kram syrran E