07 februari 2009

Nu är sebbe-mannen här, jag måste få utrycka känslor!

HerreGYYYYYYYYYD

Vem röstar egentligen i melodifestivalen!

Jag menar vem kan rösta på Carolina Af Ugglas, med låten Snälla Snälla!
Det är ju någon form av självmords låt, definitivt en sång jag skulle kunna välja om jag ville avsluta det hela, GYYYD!
Och Emilia är ju inte så mycket bättre den kanske man skulle välja i stereon när man skall bestäma sig om det är dax att lämna in tjänstevapnet så att säga!

Vad hände med Marie Sernerholt och Nina det var ju låtar som var lite drag i!

Nu blir jag trött och måste bojkotta resten av melodifestivalen.

Statement: svenska folket saknar all form av smak och tycke! Nu åker jag till Norge, eller kanske Lettland, We are the winners, we are the winners of eurovision!

På något MÄRKLIGT sätt gick nu Snälla Snälla vidare till nått annat också.

Jag skall skriva en egen låt till melodifestivalen nästa år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du S...... nu förväntar vi oss átt se dig nästa år och sjunga något bra......hihi

Anonym sa...

Det var naturligtvis sväris som röstade fram Snälla Snälla, som jag tycker är störtbra, passade dessutom på att skänka 50 spänn till radiohjälpen. Puss på dig svärdottern.