04 februari 2009

smyckesparty

vi har inte bara suttit på rumpan å rullat tummarna idag inte..
neej då.. idag har vi försökt hålla oss igång ;)

vi har vart på babymassage idag, jag och Lille M. Det gick ganska bra, över förväntan iaf.. M låg relativt stilla, myrorna kom inte krypandes förrens det va 10 minuter kvar ungefär..
bra jobbat!
å i samma veva som vi va där så kom ett sms från en kompis, som undrade om jag hade kust att hänga med på smyckesparty ikväll... Ehh? dum fråga nästan *haha* S-man fick ta Lille M så brände jag iväg till Skövde, helt solo! Träffade J över en fika och en snabbsväng in på Lagerhaus.. där köpte jag en kul sak.. återkommer mer om denna när jag modefierat lite *fniss*

Mycke tjöt senare så begav vi oss till tjejen där partyt skulle va... Jisses va me smycken!! Hade gärna tatt ett av varje... Men jag köpte iaf följande...


halsband med runda länkar

Som räcker till att vira dubbelt runt halsen.Halsband med kullänk och en silverblomma

En berlock.. (tänkte sätta den på det första halsbandet)
slutligen...
ett långt tunt halsband med turkosa pärlor... =)
Som J sa, ett Ida-halsband! Håller med helt och hållet!!
Och allt detta till det facila priset av 215:-!! Inte helt fel om du frågar mig..
S-man bara hummade ;) vågar la inte annat..
nu ska jag, följa mitt bättre vetande genom att gå och lägga mej... jag får blogga mer imorron...
natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen jätte fina smycken !! Gillade det rosa hjärtat mest ! :)

KRAM

Anonym sa...

Fina smycken du köpt..Det är bra med babymassage..Det är skönt för di små..P & K mamma